Mitt i veckan

2013-10-23 19:45:42 Allmänt
» Kommentarer(3) «


Hej raringar, hoppas att ni alla mår bra och har haft en trevlig vecka hittills. Vi jobbar på och barnen är friska och går på dagis, så som det ska vara med andra ord. Hoppas v e r k l i g e n att dom håller sig friska ett bra tag nu, så att vi kan jobba ikapp oss lite. Imorgon är det redan torsdag, skönt :)
 

Blir kanske inte bästa uppdateringen såhär på vardagarna då det inte finns så jätte mycket att skriva om, men jag ska göra så gott jag kan. Just nu ligger jag bara i soffan och väntar på att min man ska komma hem, tvättmaskinen är igång, lite lugn musik som spelas och ska nu fixa mig en mumsig chai latte och kolla på desperate housewives. Trevlig kväll på er
 
 
M y s u n g a r n a

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Ja jag gillar verkligen designen! tacck!:)

Svar: Kul att höra :) hihi
Sophie Jansson

2013-10-23 @ 19:54:50
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: farmor

mina änglar <3

Svar: <3
Sophie Jansson

2013-10-23 @ 20:03:39
Postat av: Ellen

Gud vilken fin blogg du har! :D

Svar: Åh tack så mycket. Det var en väldigt duktig tjej som gjorde designen till mig :) är jätte nöjd!
Sophie Jansson

2013-10-23 @ 20:07:15
URL: http://lifeofellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback