2 veckor kvar ♡

2014-05-05 22:09:21 Vårat bröllop
» Kommentarer(2) «


 
Om 2 veckor sitter vi på flyget på väg mot våran bröllopsresa, l ä n g t a r
 
Fast det som jag mest oroar mig över är hur jag ska klara av att vara ifrån mina älskade små hjärtan i 8 dagar, har aldrig varit ifrån dom så länge, och det är så sällan vi är ifrån dom heller. För dom kommer det nog inte vara några problem men för deras nojiga mamma, STORA problem. Men det som jag måste försöka inse är ju det att både jag och Mattias behöver mer tid för varandra, komma ifrån vardagen och bara ta hand om varandra, det är så nyttigt för både oss och barnen, men med tanke på att dom bara har sovit borta 4-5 gånger hos mormor och morfar så känns detta fruktansvärt tufft, ett stort steg blir det, och jag vet att barnen kommer ha det kanon bra och mysigt, så det känns trygg på så sättt.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin Bild :)

2014-05-06 @ 08:41:52
Postat av: Emilie

Fin Bild :)

Svar: tack finis <3
Sophie Jansson

2014-05-06 @ 08:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback