Semester vecka

2014-03-11 19:30:11 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hela förra veckan tog jag ut semester för att min storasyster med familj skulle komma och hälsa på oss, så hon åkte mellan mig och mamma och sov över. Såklart så åker jag på värsta förkylningen, som jag redan haft tre gånger i rad nu, så jag låg och hostade, hade ont i mina lungor och kunde knappt andas på hela veckan, och det sitter i fortfarande alltså, men jag har vi varit pigg och så iallafall så semester blev ju inte kaos för det.
 
Under semestern så har vi lekt för fullt, varit ute nästan hela dagar, ätit frukost på ikea och haft myskvällar med film, så det blev en lyckad semester vecka för oss, men jösses så vi saknar syster med familj just nu, önskar att dom bodde här hos oss, saknar v e r k l i g e n den tiden!
 
Lite bilder ifrån våran härliga vecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback