Provsvaren har kommit!

2014-03-31 21:28:22 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag kom dom mina provsvar och dom visade på en kraftig förhöjd nivå med att jag är glutenintolerans fortfarande och att dom rekomenderar mig nu starkt med att återgå till glutenfri kost så att inte min tarm och även jag tar mer skada. Tänk att jag har slarvat med detta i 5 års tid, h e m s k t, och detta kan ju inte ens växa bort.
 
Det är så mycket blandade känslor just nu, det var ju så enkelt att bara kunna gå ut och fika/äta med mina vänner och äta en kaka eller något utan problem, men så är det inte nu längre, nu gäller det att börja läsa på allt igen, usch det känns verkligen jätte jobbigt, men vad ska man göra min kropp/jag måste få må bra igen! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback