Meningar

2014-03-12 19:43:58 Lydia
» Kommentarer(0) «


Det kommer bara mer och mer ord ifrån lillans mun, det är ju liksom inte bara två ord som kommer nu, det är långa meningar. Tidigare i veckan när vi skulle äta mat så satte sig Lydia på Emilias stol och då sa ja, nej Lydia du ska sitta på din stol och då svarar hon "NEJ jag ska sitta här" hihi. För några dagar sedan så hon "Mamma, pappa aj (arg) på mig, mommo aj (arg) på mig" haha undra vad hon fick det ifrån, ingen var ju arg på henne. Även idag när jag var påväg in i duschen så satt jag och gäspade, och då sa Lydia "Mamma är trött". Det är ju så roligt att höra allt som kommer fram just nu, så många nya ord och meningar, som är så tydliga. Du är så duktig älsklingen, mamma är s å s t o l t
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback