Vita soffor

2014-06-10 19:39:17 Shopping
» Kommentarer(1) «


Min man har gått med på att köpa nya soffor i vitt, hihi. Den vi har nu tycker jag bara förstör min inredning, den mörkar liksom ner allt så att det ljusa fina försvinner vilket är jätte tråkigt. Men nu så ska det bli ändring på det. Vi har hittat två st på ikea "Ektorp", det kommer att bli en tresitsig och en tvåsitsig, sen kommer jag nog att lägga in en beige matta på det så att det inte blir allt för vitt.

Vi får se om vi köper sofforna denna månad eller om vi gör det nästa månad under semestern då man har tid till att fixa och dona med allt. L ä n g t a r det kommer att bli så fint!
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så fint med vitt!

Svar: Ja men visst är det :-)
Sophie Jansson

2014-08-10 @ 13:32:39
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback