Lydia är blöjfri

2014-07-14 17:22:21 Lydia
» Kommentarer(0) «


När jag gick på min semester så sa jag till Mattias att nu tar vi av Lydia blöjan och försöker få henne blöjfri. Vi har ju övat lite innan och det har gått jätte bra vet inte alls varför vi inte fortsatte med det, men nu gick allt så fort, första dagen utan blöja var ju inga problem alls, pottan stog framme och Lydia sa till varje gång hon var kissnödig så gick hon dit och satte sig och gjorde sitt, sen så har det bara fortsatt så och när vi kom ut på landet så ville hon inte gå på pottan hon skulle gå på toaletten istället utan några som helst problem, hon är verkligen jätte d u k t i g!
 
Så nu är våran lilla älskling blöjfri. Hon lär sig så otroligt mycket saker på så kort tid. Jag är så stolt så att jag spricker
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback