Landet

2014-07-14 17:01:27 Vår & sommar
» Kommentarer(0) «


Igår kom vi hem efter en skön vecka ute på landet hos mina föräldrar. Vi har haft det så skönt och vilket
kanon väder det har varit och även denna vecka ska det vara kanon väder, jag tog min semester i rätt tid, hihi. På landet så har barnen kunnat springa hur dom vill in och ut och det är ju så skönt för både dom och oss plus att mamma köpte en pool som dom fick springa ur och i dagarna långa.

Sen en dag så åkte vi till bälingebadet och det är verkligen ett ställe som jag kan rekommendera er att åka till, det finns 3 badbassänger där, en som är till för dom små sen en som är till för dom kring 5-10 års åldern och sen en djupare för dom större, plus att alla barn under 6år går in gratis och vi vuxna betalar endast 30kr, riktigt billigt. Det var så lugnt med folk där också, det var liksom inte för mycket och inte för lite alldeles lagom så dit ska vi åka fler gånger, denna vecka ska vi försöka åka dit igen.

Sen så firade vi även pappa i lördags som har fyllt 45år. Vi har väll inte gjort så mycket mer?! Bara tagit dagarna som dom kommit och njutit av den härliga semestern. Nu sitter vi bara hemma och försöker lägga upp dagarna denna vecka på vad vi ska hitta på, kanske blir en vända till stockholm imorgon för bara mig och Mattias men vi får se. Vi firar ju 1 årig bröllopsdag på söndag också, men det ska vi fira ihelgen eftersom att jag börjar jobba på måndag igen, men maken och tjejerna har semester/sommarlov några veckor till, l y x!
 
 
S o m m a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback