Hej igen!

2014-07-02 21:01:10 Vår & sommar
» Kommentarer(0) «


Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade, hinner verkligen inte med det nu för tiden, jag kommer hem så sent varje dag och då är jag hur trött som helst, men idag känner jag att jag har ork till nått inlägg. I söndags åkte hela familjen ner till stan och hade en mysdag. Först så gick vi till pellesvanslös nya lekpark och lekte där och åt pannkakor sen så gick vi vidare till svandammen och matade alla fåglarna och sen så avslutade vi dagen med en mysig familjefika på landings. M y s d a g!

 
Just nu njuter maken av sin semester och döttrarna av deras sommarlov och jag jobbar fram till fredag sen så har även jag semester och det ska bli så skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback