Varit hemma med Lydia

2014-01-22 20:27:22 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Lydia har lyckats hålla sig frisk v ä l d i g t länge just nu med tanke på hur ofta hon har varit sjuk, och det känns så skönt, hon slapp liksom magsjukan som alla i familjen åkte på också underbart. Är allt på väg att gå åt rätt håll nu? Hoppas verkligen det. Men igår iallafall så åkte Lydia på lite feber och visade mig att hon hade ont i halsen, så det var ju bara för mig att stanna hemma och även idag har jag varit hemma med henne, men hon har varit mycket piggare idag så det är ju skönt.
 
Men vad händer istället? Jo jag vaknade upp med västa onda halsen och jag har ont och fortfarande och har nu 38 graders feber, halsfluss? Har liksom varit sjuk 4 gånger på en väldigt kort tid nu, tycker att det borde vara bra nu, men det är ju såna tider nu, så det är bara att hålla ut. Har druckit massor med te men det hjälper bara för studen, snart kommer iallafall min man hem med halstabletter åt mig.
 
 
Dagen b u s f r ö

Kommentarer
Postat av: matilda

Sätt på ficklampan på iphonen, eller annan ficklampa, o kolla i hennes mun om det är vita prickar på halsmandlarna... Det har jag just nu o det är halsfluss :(

Svar: Vilken smart idé, tack! Nej fy stackare, krya på dig!Kollade på Lydia men såg inget speciellt där, hon är typ frisk och kry nu, men på mig såg vi inga prickar bara en stor svullnad :-/
Sophie Jansson

2014-01-23 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback