Våran söndag

2014-01-26 20:54:18 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Idag började vi dagen med att gå ut en sväng till pulkabacken, sen blev det en sväng till lekparken så fick barnen leka av sig lite. Både jag och Mattias hade känt oss så otroligt trötta idag så vi la oss och vila hela familjen idag, hur skönt som helst. Sen så har vi bara fixat och donat här hemma.
 
Var nyss ute på en skön promenad med min granne, det blev faktiskt en riktigt skön runda. Nu ska jag och min man ha tvmys med smoothie och naturgodis, m y s s ö n d a g
 
 
Världens f i n a s t e flickor

Kommentarer
Postat av: LIENE

Så underbara bilder!
och nu äter jag naturgodis.

Svar: Åh tack! :-) mums, det är ju så gott!
Sophie Jansson

2014-02-05 @ 16:39:26
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback