Sjuk mama

2014-01-24 19:21:34 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår blev jag som sagt hemma, fick feber och ont i halsen, så barnen fick vara hemma med mig, och dom skötte sig riktigt bra, lekte mest inne på deras rum och kollade på film. Idag så åkte jag och jobbade då jag faktiskt kände mig lite bättre igårkvälls/morse, men det var dumt gjort, mår tusen gånger värre nu, hostar så att det gör jätte ont i mina lungor, och har även svårt med andningen (pga min astma).
 
Imorgon väntas även 2 års kalas för våran dotter Lydia som fyller 2 år i veckan som kommer, och denna helg var den som passade bäst för alla. Ska försöka förbereda så mycket så möjligt nu kväll på ett lungt sätt och inte stressa upp mig nu när jag mår som jag gör, så behöver jag inte tänka på det imorgon :)
 
 
Mina ä l s k a d e ungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback