Liten blir stor

2014-01-20 20:04:28 Lydia
» Kommentarer(0) «


 Nu var det ett tag sedan jag skrev om Lydias utveckling så jag tänkte att jag skulle skriva ner lite nu. Nu börjar man verkligen känna att våran bebis faktiskt inte är någon bebis längre, hon börjar bli en stor liten flicka. Det händer verkligen jätte mycket nu, det kommer mycket nya ord och även meningar. Frågar man Lydia "Kan du säga .." så försöker hon att säga ordet och hon får det ordet riktigt bra, så hon försöker ju säga allt.
 
Meningarna som kommer nu är "mormor bass (mormor bajs)" "Jag är tutig (Jag är törstig)" "Mamma det ringer" "Min mamma min mamma min mamma". Så allt flyter på jätte bra med våran d u k t i g a flicka. Det är ju i den här åldern det händer mycket och dom växar på som bara den. Tänk att liten har blivit stor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback