Hemsk vecka!

2014-01-08 17:06:54 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Förra veckan var nog den väsrta i hela mitt liv. Måndagen så låg ju Mattias magsjuk och även jag kände mig dålig i magen, men sen så gick det över så det blev inget allvarligt med det. Men sen på onsdagskvällen började jag känna mig illamående och även under hela natten, så på torsdagen blev jag magsjuk på riktigt och mitt i allt så börjar ju Emilia och kräkas så jag fick ringa hem Mattias ifrån jobbet så att han fick komma hem och hjälpa mig med barnen.
 
Sen så blev det bara värre och värre för mig, jag fick migrän, 39 graders feber och så hade jag ont i varenda kroppsdel speciellt i magen världens kramp, så jag kunde inte göra annat än att ligga under täcket i soffan och bara vila och så fort jag reste mig blev jag jätte yr, så jag kunde ju inte gå på toaletten själv eller något i huvudtaget.  Emilia låg sjuk kanske 2 dagar och jag 5 dagar, i tisdags när jag var på jobbet då släppte mitt illamående och huvudvärken, men jag känner fortfarande mig lite illamående och har huvudvärk emellan åt. Såhär sjuk har jag nog a l d r i g varit tidigare, hemskt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback