Våran vecka

2014-02-15 15:53:33 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Nu har det gått ett tag sedan jag bloggade ser jag, har verkligen inte haft någon lust eller ork, plus att jag uppdaterar på instagram och då glömmer jag bloggen helt enkelt. Lite om våran vecka, måndagen börjar med att Emilia åker på feber så jag stannade hemma med henne sen på eftermiddagen var hon feberfri, men på tisdagen när jag tänkte åka och jobba så gick jag in i flickornas rum för att kolla om dom sov, då har såklart Lydia spytt ner hela sängen, så det var ju bara för mig att stanna hemma 2 dagar till, men torsdag och fredag blev det iallafall jobb för mig, dock så stannade Mattias hemma med Lydia en extra dag på torsdagen. Annars så har det väll inte hänt så jätte mycket under våran vecka faktiskt. Hoppas att ni har haft en f i n vecka
 
 
Lite bilder ifrån våran vecka :)

Kommentarer
Postat av: farmor

vackraste tjejerna <3

2014-02-16 @ 13:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback