Våran helg

2014-02-17 08:31:06 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Mattias har jobbat hela helgen så jag har varit själv med flickorna och vi har haft en riktigt skönt helg. Lördagen börjar med en tidig morgon, flickorna busade runt här hemma medans jag tvättade och städade, sen så kom min mamma och min lillasyster Elin hit, så stannade Elin här hemma med Emilia medans jag mamma ochg Lydia åkte iväg och storhandlade. Sen så var vi bara här hemma och mös.
 
Igår träffade vi Therese en sund, vi gick till ikea och åt lite lunch och shoppade lite, sen så åkte vi hem hit och sydde upp mina gardiner och fixade med både det ena och det andra. Hoppas att ni också hade en fin helg!
 
 
Mina fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback