Måndagen

2014-02-18 20:25:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår var ju både jag och Mattias l e d i g a så vi planerade in att vi skulle gå och äte frukost på ikea, och under tiden jag fixade mig så gick Mattias och lämnade barnen på dagis, eller ja tänkte, när han väl kom fram så hade vi helt glömt bort att barnen skulle vara lediga så det var ju bara för Mattias att vända hem med barnen, så det blev en mysig familjedag istället med lunch på ikea och sen så gick vi bara runt och kollade i affärer,
 
Efter en stund så börjar Mattias att känna sig yr, väldigt yr, så han fick stanna till och sätta sig ner hela tiden, så det slutade med att han fick åka till sjukhuset och jag fick åka hem med barnen. Det verkade inte vara något allvarligt, men dom ska ta en närmre titt på honom imorgon så får vi se vad dom säger, synd att våran mysiga dag slutade såhär :(
 
G o t t med lunch på ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback