Våran helg

2014-04-08 19:08:59 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ett litet försenat inlägg kommer här. I lördags så åkte jag hem till min fina väninna Madeleine och hade tjejkväll, vi såg på film, spelade spel, mös och åt massa gott, jag stannade även kvar där över natten så fick Mattias ha lite egentid med barnen och även vara ifrån frugan ett tag, hihi. Men gissa om vi saknade varandra då? Vi är ju inte så ofta ifrån varandra så det kändes jätte konstigt och tomt, men det är bra för oss båda att bara komma bort nån natt och få sakna varandra lite, jätte nyttigt är det!
 
På söndagen när jag kom hem så blev det massor med mys med både barnen och min man, sen så tog jag en lång vilopause, så otroligt skönt var det. Sen senare på kvällen så åkte jag iväg med mamma en sväng och handlade. Så våran helg blev verkligen l y c k a d hoppas att eran blev det med
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback