Västerås

2013-09-22 19:47:00 Kärlek
» Kommentarer(2) «


Vilka helt u n d e r b a r a dagar vi haft i västerås tillsammans med Mattias mamma, Ulf (hans mammas festman) och nästan alla hans bröder. Vi kom dit i torsdags och då var inte Mattias mamma där för hon kom på fredags eftermiddagen. Så vi tog det mest lungt på torsdagen. På fredagen gick vi upp tidigt och åt frukost, sen gick vi ut med barnen och lekte i lekparken utanför, sen så blev det en runda nere på stan där dom även har ett lek & bus land som vi gick in till så fick barnen leka av sig. Alltså det leklandet var det roligaste som vi har varit på. Dom hade karuseller, disco matta, hoppborgar, massagestolar till föräldrarna, fika m.m och mycket roliga aktiviteter för barnen. Lydia var väldigt ledsen ibörjan och var rädd för allt men sen så gick det bra och då var det full fart på henne.
 
 
På lördagen åkte jag, svärmor, Ulf och Emilia iväg till Åsby hem & trädgård, det är en helt underbara inredningsbutik, vill ha allt där inne. Vi gick iallafall runt där och drömde oss bort. Jag och svärmor har exakt samma smak på inredning så det blir ju exktra roligt då. Sen så har dom ett fik där inne som vi satte oss och fikade på, jätte mysigt var det. Sen stannade vi till på en annan affär som heter dollar store, jätte rolig affär att gå i med allt möjligt i till jätte bra priser.
 
 
Sen på eftermiddagen så åt vi tacos tillsammans med nära och kära (dom som kunde komma), sen på kvällen så var det kulturnatten som vi gick ner till en snabb vända och kollade läget lite. Sen så gick vi hem och la barnen. Sen så satt jag, Mattias, svärmor och Ulf uppe nästan till 02.30 kanske den var och satt och pratade igenom en heldel. Idag har vi inte gjort så jätte mycket. Vi har packat, städat undan efter oss sen så blev det en lunch, och sen gick vi mot bussen hem. Lydia var så duktig på bussen både dit och hem. På dit vägen så satt hon bara och mös i min famn och åt lite russin, sen på hemvägen så somnade hon och sov hela vägen, hon vaknade 5 min innan avstigning skönt. Vi har iallafall haft det super mysigt och trevligt i västerås som vanligt. Tack för en underbar helg  :)

Kommentarer
Postat av: farmor

det var verkligen en fantastisk helg <3 jag är helt salig fortfarande :-) och lördagsnatten var stark!! ser fram emot att gå på åsby igen och kolla julpynt! shoppa julklappar kanske ;-) krama hela familjen från mig!

2013-09-26 @ 10:18:35
Postat av: farmor

det var verkligen en fantastisk helg <3 jag är helt salig fortfarande :-) och lördagsnatten var stark!! ser fram emot att gå på åsby igen och kolla julpynt! shoppa julklappar kanske ;-) krama hela familjen från mig!

Svar: Ja en helt underbar helg <3 längtar tillbaka.. Ja den var verkligen stark, men en bra och viktig pratstund. Ja åh ja Åsby självklart ska vi det, så tar vi en mysig fika på det. Puss <3
Sophie Jansson

2013-09-26 @ 10:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback