Våran söndag

2013-09-15 19:08:20 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Fick ett tidigt sms av Emilie imorse "Ska vi gå till lekplatsen?" Självklart varför inte. Men blev det så? Nej. Vi möttes upp på gränby och köpte hårfärg, sen så åkte vi hem hit och gav barnen lunch och sen fick dom sova. När barnen vaknade så tog vi bussen till boläderna och gick runt lite där. Lydias kudde har gått sönder så jag var tvungen att köpa ny, så det gjorde vi. Sen tog vi en promenad hem och lekte en liten stund i lekparken här utanför oss.
 
Nu står flickorna här och dansar till min musik, ska snart lägga dom och göra mig själv redo för kvällen. Jag ska upp 05.00 imorgon jag, hihi. Tack Emilie och Alex för ännu en s u p e r m y s i g dag med er
 

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Låter som en bra dag trots att det inte blev riktigt som planerat.

Svar: Ja det blev en super mysig dag :)
Sophie Jansson

2013-09-15 @ 19:10:48
URL: http://mammatea.se
Postat av: emilie

Tack själv :)!

Svar: <3
Sophie Jansson

2013-09-15 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback