Har fått förskolejobb!

2013-09-26 20:12:03 Allmänt
» Kommentarer(3) «


Jag har ju alltid velat jobba på en förskola, och för ungefär 3 veckor sedan sökte jag ett förskolejobb som ringde mig nån dag senare och tog in mig på interljuv och på eftermiddagen ringde dom och frågade om jag kunde komma och testjobba dagen efter, men hade inte möjlighet då, men veckan efter så hade jag sökt semester så då testa jag i två dagar. Allt gick jätte bra och jag ska fortsätta jobba där, men bara vissa dagar i veckan, så är jag på mitt andra jobb dom andra dagarna. Det känns verkligen bra :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul!! Det har du ju velat bli så länge nu!! Stort GRATTIS sophie!! <3

2013-09-27 @ 15:18:25
Postat av: Jennie

Vad kul. Stort grattis :)

2013-09-28 @ 08:52:40
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Vad kul! Grattis! :)

Svar: Tack :)
Sophie Jansson

2013-09-30 @ 14:07:43
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback