Fredag

2013-09-27 20:16:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Nu är äntligen helgen här. Idag slutade jag jobba runt två tiden, perfekt tid på en fredag. Så jag skyndade mig fort till dagis för att hämta hem mina änglar som jag saknat så. Idag slutade Mattias jobba kl halv fem så jag och flickorna lagade ihop en god middag så att den skulle vara klar tills pappa kom hem. Mattias jobbar ju hela helgen och kommer inte hem förens kl sju kvart över sju, både lördag och söndag, trist!

Imorgon förmiddag kommer kanske min Chatrine förbi och hälsar på sen på eftermiddagen ska vi ut på landet och fira moster Therese som fyllde 20 år igår så det blir riktig 20 års fest med smörgåstårtor och vin, lyx. Nu ska jag och mannen se på film och mysa  :)
 
 
F r e d a g s l y x 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gott det ser ut :)

2013-09-28 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback