Familjedag på 4h-gården

2013-09-01 17:53:10 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Vilken helg vi har haft, full fart hela helgen. Idag vid 7 tiden kom min mamma hit efter att hon jobbat natt, sov en stund på våran soffa. Undertiden mamma sov så fixade jag barnen mig själv och packade vagnen sen när hon vaknat åkte vi till ikea och åt lite frukost sen så lämnade hon av oss vid 4h-gården där vi mötte upp Emilie och Alex. Coop hade ordnat en familjedag där, så dom bjöd på grillad korv med bröd, festisar, sockervadd, popcorn och mycket mer. Sen så var det hoppborgar, ponnyridning och ansiktsmålning, verkligen jätte kul för barnen, vi var där i hela 3 timmar.
 
Sen när vi lämnade 4h-gården så gick vi in på gränby centrum och tog en yoghurtglass medans vi väntatde in bussen. Sen så var vi bara här hemma och lekte. Nu har Emilie och Alex åkt hem och mina flickor sitter och äter middag och jag själv är s å h i m l a trött så att jag somnar vilken sekund som helst, blir en tidig kväll för min del. Hoppas att ni har haft en trevlig helg
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mysiga helger du gör med dina barn :)

2013-09-02 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback