Våran söndag

2013-10-14 08:15:52 Höst
» Kommentarer(1) «


Igår vaknade vi även upp till ett underbart höstväder, hela helgen har vekligen varit jätte härlig. Dagen började med att min mamma kom förbi vid 7 tiden efter att hon jobbat natt, hon sov en stund här och även jag fick sova fram till halv tio sen ville flickorna börja dagen, u n d e r b a r t.
 
Min mamma åkte och hämtade min mormor på hemmet som hon numera bor på, så åkte dom hem hit till oss och åt lunch och fika med oss. Sen på eftermiddagen så tog jag och flickorna det bara lugnt och lekte lite här hemma och ute i lekparken. Hoppas att ni också har haft en fin helg :)
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Mina sötnosar :3

Svar: Det är mina <3 hihi
Sophie Jansson

2013-10-14 @ 08:19:22
URL: http://tezzieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback