Våran lördag

2013-10-13 15:14:21 Höst
» Kommentarer(0) «


Åh vilket f a n t a s t i s k t väder vi hade igår (och även idag) det är så en höstdag ska vara. Jag och barnen spenderade nästan hela dagen ute i det härliga vädret, planen var ju den att vi skulle ta fina höstfoton, men Lydia var så envis och sa bara "NEJE" så fort jag skulle fota henne och så vände hon sig om och sprang iväg men några bilder fick jag iallafall mest på Emilia. Ska ta ett nytt försök nästa helg om det är lika fint väder då. (Bilderna kommer upp i ett annat inlägg)
 
Efter lite fotande så gick vi till barnens dagis och lekte där ute på deras gård och även moster Tessan kom förbi och var med oss en stund sen så följde hon med oss hem och åt middag. Sen var tjejerna trötta vid sju tiden så jag nattade dom då och spenderade resten av lördagskvällen med min underbara man
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback