Tuff natt

2013-10-08 20:27:49 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Vilken tuff natt vi fick med vårat lilla hjärta. Det började med att febern steg upp och Lydia är ju så mammig så hon skulle ligga jätte nära mig och rörde jag mig så vaknade hon och blev jätte ledsen, sen när hon väl hade somnat och vi släckt ner så reser hon sig upp och gör världens kräka i våram säng. Sen så hade jag jätte svårt att somna eftersom att Lydia hade spytt så jag låg och höll koll på henne hela natten.
 
Idag blev det iallafall jobb för mig i några timmar, det gick faktiskt jätte bra, trodde att jag skulle vara helt slut men det funkade bra. Så fort jag slutade jobba så skyndade jag mig hem och la mig ner och vilade med min lilla feber tjej. Emilia har iallafall varit på dagis idag och lekt med sina kompisar. Just nu så ligger Emilia och sover s ö t t i sin säng och Lydia springer runt här hemma och är hufsat pigg, feberm börjar gå ner nu så jag hoppas att det försvinner helt nu. Imorgon är det dagis fotografering och vet ni vad, vi ska få gå dit med Lydia så att hon får vara med på bild, men sen får hon följa med mormor hem till oss och vila av sig
 
 
Har lagt en madrass nedanför våran säng som Lydia får sova på, så kan jag hålla koll på febern!

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Men så söt! Hoppas hon kryar på sig...

Svar: Tack :)! Hon mår mycket bättre nu, så jag hoppas febern försvinner helt nu!
Sophie Jansson

2013-10-10 @ 11:57:32
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback