Torsdag

2013-10-03 19:38:35 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Hej r a r i n g a r Hoppas att ni alla mår bra. Här hemma mår bra förutom Lydia som har haft feber idag även hostan sitter i än, men annars så är hon pigg och glad, så imorgon får pappan vara hemma igen.
 
Imorgon är det fredag och helg och alla i familjen är lediga hela helgen, så det blir familjemys hela helgen såklart, som jag har läntgat. Nu måste jag kolla på halv åtta hos mig som redan har börjat. Ta hand om er :)
 
 
Min f i n a Emilia

Kommentarer
Postat av: Therese

Själv ska jag supa några hus från dig x)

Svar: Jahaja, ha så roligt då :)
Sophie Jansson

2013-10-03 @ 19:40:39
URL: http://tezzieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback