Söndag

2013-10-27 21:41:04 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag planerade jag och flickorna en hemmadag med mys och mycket vila, men när vi väl låg och vilade så ringde min fina vän Emilie som var i närheten så hon och Alex kom över en stund. Jag bakade ihop lite chokldbollar som vi fikade med sen så fick barnen leka en stund innan dom skulle åka. Jätte mysigt att dom kom 
 
Nu har jag iallafall äntligen lyckats få Lydia i säng, hon har varit jätte ledsen nu på kvällen och vägrat att sova, vill bara sitta i mammas famn och mysa. (Lydia är väldigt mammig) Det låter som att det är en ännu förkyldning pågång, men hoppas verkligen inte det, nu vill jag att min lilla flicka ska vara frisk.
 
 
 
 
 
M u m s c h o k l a d b o l l a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback