Onsdag & Torsdag

2013-10-10 16:23:18 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår när vi vaknade så var Lydia pigg och glad och febern var nästan helt borta, så min mamma kom hit för att ta hand om Lydia så att både jag och Mattias kunde jobba. Först åkte dom till dagis för fotograferingen som Lydia fick vara med på sen så åkte dom till gammelmormor/min mormos lägenhet och städade lite inför visningen, och Lydia var pigg hela tiden, men sen när jag kom dit så dröjde det inte länge tills hon var kokhet igen, och jag själv kände att min migrän började komma, så vi skyndade oss hem så att vi kunde ta alvedon både Lydia och jag och sedan få lägga oss.
 
Idag fick jag stanna hemma med Lydia och även med Emilia som så gärna ville vara ledig. Lydia har varit pigg hela dagen och är ä n t l i g e n f e b e r f r i, lycklig mama. Så nu är våran lilla flicka sig själv igen. Men jag däremot känner att jag har någon förkyldning pågång i kroppen, har lite smått ont i halsen tyvärr, vi får hoppas att det inte blir värre än så, har verkligen inte tid med alla dessa sjukdomar just nu. Emilia brukar kunna klara sig bra ifrån alla sjukdomar, så jag hoppas att hon gör det nu med..
 
 
Våra f i n a s t e flickor igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback