Lydia sjuk igen..

2013-10-16 19:44:09 Lydia
» Kommentarer(0) «


Hur mycket mer ska hon b e h ö v a ta våran lilla flicka? Nu är det tredje veckan i rad som hon har åkt på något, och då har det varit feber och förkyldning. Idag ringde dom ifrån dagis igen och sa åt mig att Lydia var dålig och hade feber, dom kände inte alls igen henne, så jag åkte dit och hämtade henne så tog vi en lång middagsvila sen så var hon mycket piggare men fortfarande hängig.
 
Läkarna sa ju det att om Lydia skulle bli såhär sjuk konstant hela tiden igen nu under hösten så skulle vi ringa och boka en ny tid så ska dom ta flera prover på henne, så imorgon ska jag ringa dit och boka en tid.
 
 
Min lilla ä l s k l i n g det är så synd om dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback