Lördag & söndag

2013-10-06 21:32:16 Allmänt
» Kommentarer(3) «


I lördags så åkte jag med mamma till mormors lägenhet där även min morbror m.fl. var. Min mormor har flyttat till ett hem nu så vi ska sälja lägenheten. Vi röjde ibland hennes saker och rensade igenom en heldel. Sedan på eftermiddagen kom Mattias och flickorna förbi och hjälpte till, Mattias hjälpte dom andra grabbarna att måla medans vi andara fortsatte med att gå igenom alla saker. Det är verkligen jätte jobbigt detta, alla mormor och morfars minnen som städas bort, men jag tog med mig en heldel hem, massor med foton m.m. Senare på kvällen gjorde vi hemmagjord pizza som vi åt allihopa.
 
Idag har vi inte gjort något speciellt, vi har varit här hemma och lekt, jag har r e n s a t igenom flickornas leksaker och slängt en heldel saker som bara ligger där och är sönder, allt är inte klart där inne, ska fortsätta imorgon med att storstäda ur där inne. Annars så har vi bara vilat, kollat på tv, degat med degen och busat med våra flickor. Hoppas att ni har haft en rolig helg :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-10-06 @ 21:45:02
Postat av: Carolina - Stall Assla

Åh så söta tjejer!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Sophie Jansson

2013-10-07 @ 12:41:08
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: julia

vilken mysig blogg :))

Svar: Åh tack! Vad kul att du tycker det :)
Sophie Jansson

2013-10-07 @ 20:06:55
URL: http://takethetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback