En ledig dag för mig själv!

2013-10-07 20:45:06 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Idag fick jag vara ledig, och denna lediga dag tyckte min man att jag skulle spendera alldeles för mig själv med mycket vila. Jag började med att gå en långpromenad med hunden sen bäddade jag rent i alla sängar och stor städa ur flickornas rum, sen så tog jag det bara lugnt och sov en stund på soffan, sen så fortsatte jag bara med att pyssla hem här.
 
Men sen vid 2 tiden ringer dom ifrån flickornas dagis och säger att Lydia har 38,4 graders feber, så det var bara för mig att skynda mig dit och hämta hem henne och Emilia. Kan inte förstå att hon blir sjuk igen, hon låg hela förra veckan med en förkyldning. Tycker så himla synd om vårat lilla hjärta. Feberm låg nyss på 39 grader men nu har hon fått alvedon så nu ligger den kanske på 38. Jag hoppas verkligen att hon är helt feberfri imorgon så att hon inte missar dagis fotograferingen som är på onsdag :(
 
 
Älskade lilla h j ä r t a t som kämpar med att hålla humöret uppe

Kommentarer
Postat av: Erica

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Sophie Jansson

2013-10-08 @ 13:25:59
URL: http://nattstad.se/eswensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback