2 oktober

2013-10-02 20:56:56 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Tänk att vi redan är i oktober månad tiden går ju så himla fort. Även halva veckan har gått. Jag jobbar på som vanligt och Mattias är hemma med barnen, Lydia har åkt på en förkyldning och världens hosta stackarn, det är ju sånt som går nu tyvärr.
 
Idag började dagen med m i n u s g r a d e r burr, riktigt kallt var det. Idag efter jobbet så tog jag en lång vilopaus, det var inte helt fel. Så nu är jag utvilad, får se när jag somnar kväll/natt hihi. Nu väntas det myspys med min man framför tvn. Ta hand om er :)
 
 
Lydia har fått så mycket hår, så himla fint och helt u n d e r b a r a lockar

Kommentarer
Postat av: emilie&alex

Krya på dig

Svar: Jag är frisk det är Lydia som är sjuk :(
Sophie Jansson

2013-10-02 @ 21:09:47
Postat av: Anonym

Krya på dig Lydia <3

Svar: Tack så mycket!
Sophie Jansson

2013-10-02 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback