Våran lördag

2013-11-23 21:15:19 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej raringar! F ö r l å t för min jätte dåliga uppdatering här i bloggen, men det är så himla mycket med allt nu så jag hinner inte med riktigt, men snart så är jag igång igen. Idag har jag varit i mormors lägenhet sen kl 10 imorse kom hem för en liten stund sedan. Vi håller på att städar ur hela lägenheten så det finns en del att göra, men nu är nästan städningen helt klar, bara golven kyl/frys kvar och möblerna sen så är det klart.
 
Tjejerna fick följa med eftersom att alla andra också var där så dom fick springa runt hej vilt, men det gick bra ändå. Nu sitter jag helt utmattad i soffan, ska bädda ner mig under täcket och slå på tvn en stund sen sova för imorgon ska vi tillbaka och göra klart det sista. Ingen ledig helg för mig inte. :/
 
 
Dagens s ö t n o s a r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback