Måndag - magsjukan

2013-11-04 20:41:25 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag börjar dagen med att Emilia var väldigt hängig och hade ont i magen, så det var ju bara för mig att ringa till jobbet och till dagis, 10 min innan jag ringde dagis så kom kräkan och det var tydligen 2-3 till som hade ringt om samma sak, så det är väll magsjukan som börjar gå nu. S u c k!
 
Så idag har jag bara varit hemma och tagit hand om min sjukling och Lydia fick ju såklat vara hemma ifall om hon har något pågång. Annars så har jag storstädat ur flickornas rum och möblerat om där inne, det blev jätte fint. Sen så har jag bara röjt och tvättat massa kläder. Emilia har iallafall varit pigg och glad nu på eftermiddagen, men vi får se hur det går inatt, det brukar alltid vara så att hon kräks en hel förmiddag sen avtar det på eftermiddagen och börjar igen på natten, usch stackarn :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback