En vända till närakuten

2013-11-10 11:22:00 Lydia
» Kommentarer(1) «


I fredags förmiddag fick Lydia utslag runt munnen som sedan spred sig ut på hela kroppen, så vi kontaktade 1177 och dom sa att vi skulle åka till apoteket och köpa hydrokortisonsalva till Lydia, så vi gjorde det och smörjde in henne med, sen så blev hon mycket bättre, men sen på lördags eftermiddagen så kom allt tillbaka plus att det blev värre hon skrek och vi fick inte ens ta på henne pga att det gjorde så ont, så vi ringde tillbaka och dom sa att vi skulle ge henne alvedon och det hjälpte, hon blev lugnare och somnade i lugn och ro.
 
Men idag på förmiddagen så har hon varit så himla ledsen och haft så ont så jag åkte in till närakuten så att dom fick kolla på henne. Dom tog prover och hittade inget fel. Det är tydligen normalt att barn kan få utslag över hela kroppen utan någon anledning, hon har så ont så att det bränner, hur kan det vara ok? Vi ska iallafall fortsätta med hydrokortisonsalvan i en vecka sen så ska hon vara bra igen. L i l l a ä l s k l i g e n, tycker att hon har fått lida tillräckligt med allt nu :(
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Rosbacke

Påminner om mina nässelutslag som jag fick, fick det exakt sådär. Smörjde med hydrokortison men dagen efter blev det värre :( hoppas hon blir bättre :( ♥♥

Svar: Okej.. kanske är nått sånt då? Fast då borde dom ju sagt det tycker man :/ Det hoppas jag med <3
Sophie Jansson

2013-11-10 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback