Våran vecka

2013-05-24 12:43:15 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag är verkligen jätte dålig på att blogga, men det är så mycket just nu, men inom kort kommer det att få komma ut i min blogg, hihi spännade?! Våran vecka har rullat på som vanligt, förutom att Emilia vaknar upp igår 30 min innan jag ska gå till jobbet med vattkoppor på hela magen/ryggen, så nu har Emilia också fått vattkoppor skönt att båda har haft det nu, ju äldre man blir ju sjukare blir man säger dom. Så nu hoppas vi att detta är  sista vändan med alla sjukdomar, för nu har vi verkligen fått gå igenom alla sjukdomar känns det som. Min syster är ju här nere i uppsla och hälsar på nu, så hon ska komma förbi med sin lilla så att han också troligtvis får vattkoppor.

Nu sover båda mina flickor middag, la Emilia hon var så trött idag. Jag själv håller på att städa ur vårat somrum, sen när det är klart blir det ett hårt träningspass. Sen så får vi se vad kvällen har att bjuda på, vi ska grilla vet jag iallafall, sen ska jag åka hem till Chatrine en stund. Hoppas att ni får en f i n dag :)
 
 
Min lilla busunge

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vet vad du ska göra;)

Svar: hihi ;-)
Sophie Jansson

2013-05-24 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback