Våran vecka

2013-05-31 19:47:09 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej på er! Hoppas att ni har haft en trevlig vecka. Våran har varit helt okej, Emilia har ju haft vattkoppor så hon var tvungen att vara hemma ifrån dagis både måndag och tisdag, men som tur var så kunde jag och Mattias byta av varandra, så ingen av oss behövde anmäla vab. ..Och även jag åkte på feber i onsdags så jag fick ligga hemma och vila upp mig, men jag blev feberfri sen på eftermiddagen så att jag kunde jobba dagen efter, skönt.

Annars så har vi bara haft en lugn vecka, min syster har sovit här några dagar med sin son, och även Mikaela kom förbi en dag med sin bebis Emma som vi inte hade sätt, så otroligt s ö t liten tjej. Lydia blev lite arg när hon såg att Emma hade likadan napp som Lydia, så Lydia trodde ju att det var hennes napp och försökte ta ifrån nappen ifrån Emma, hihi lilla tokis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback