Våran helg

2013-05-19 22:14:22 Allmänt
» Kommentarer(0) «


 Vilken t u f f helg vi har haft! I lördags börjar dagen med att Emilia bara gråter och är jätte sur och arg, och även Lydia. Jag och Emilia tog bussen till gränby centrum för att köpa present till kompisen Ida som hade kalas halv två, men även på gränby när hon fick vara själv med mamma, var hon arg och sur inget alls som dög, och jag frågade om Emilia ville gå på kalaset och det ville hon så det var ju bara att åka dit med henne, men hon hade kul på kalaset iallafall med alla kompisarna. Undertiden Emilia var på kalas så var jag med mina svärföräldrar, vi åt sushi och gick runt lite på gränby. På kvällen sen så hade vi familjemys och kollade på eurovision.

Idag har vi varit vid boländerna hela dagen och gått runt där och ätit lunch. Sen så somnade jag Emilia och Lydia en stund på eftermiddagen, det behövdes. Nu ska jag bara vänta på att hockeyn tar slut så att jag får mysa med min gubbe. Hoppas att ni allesammans har haft en fin helg
 
 
Lite mobilbilder ifrån helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback