Välkommen fredag

2013-05-31 20:06:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu är det fredag igen, känns underbart eftersom att hela familjen är lediga. Idag när jag hämtade Emilia ifrån dagis så kände jag inte alls igen henne, det första hon gjorde när jag kom var att kasta massa sand och var jätte sur och arg, sen när vi skulle gå hem så skulle hon dra cykeln hela vägen, och det var ju inte det lättaste så hon gick där och skrek och grinade, sen ville hon cykla men samtidigt ville hon det inte, SÅ höll Emilia på så hela vägen hem, och tjock jackan skulle hon ha på sig också för det var tydligen jätte kalt ute.. (t r o t s å l d e r n)

När vi väl var hemma så somnade Emilia fort i sin säng, och vaknar upp nån timma senare och är på ett toppen humör, skönt. Medans Emilia sov så satt jag och Lydia ute på balkongen och gosade. Lydia ligger nu och sover, Emilia och jag väntar in Lets dance finalen som är idag, spännade,och så väntar vi självklart in pappan i huset :)
 
 
Myspys med min lilla flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback