Lek - lördag

2013-05-11 21:46:09 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag blev det en riktigt m y s i g dag. Dagen började med att jag vaknade runt 07.00 och då åkte Mattias till jobbet och jag låg kvar i sängen och bara väntade på att flickorna skulle vakna, men det var knäpptyst, så jag gick upp och städade och fixade, men sen vid kl 08.30 då vakna dom, så dom tog sovmorgon idag, så jag hade ju också kunnat gjort det, typiskt.
 
Efter att vi ätit frukost och fixat oss så tog vi bussen till boläderna och sprang runt i affärerna, sen vid lunch kom Emelie och Alex och mötte upp oss, så gick vi till ikea och åt korv, sen tog vi en promenad hem till oss där vi fikade och lekte och hade det jätte mysigt, sen så blev det även en sväng ner till lekparken. Så idag har vi haft en super mysig lekdag med Emelie och Alex
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback