Landet

2013-05-05 20:34:29 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I fredags eftermiddag kom mamma och hämtade upp mig och flickorna så åkte vi med ut på landet för att sova över en natt men vi blev kvar hela helgen, det var väldigt skönt, vi behövde verkligen lite avlastning ifrån allt. I fredagskväll hade vi mys med film och martini, och i igår hyrde vi en film till och hade mys och åt god mat och barnen har fått leka av sig här på gården, trots att Lydia är sjuk och gnällig men det har gått bra.
 
Nu är vi iallafall hemma hela familjen, Lydia sover och Emilia sitter i köket och äter risefrutti som hon köpte med sig hem ifrån coop. Emilia och pappa tog nämligen en cykeltur till coop vid boländerna, Emilia cyklade på sin cykel, och hon kan ju gå fram och tillbaka utan några problem, men det gick bra att cykla, hon cyklade jätte bra fram och tillbaka utan några problem, hon tyckte bara att det var roligt, hihi duktig tjej! Emilia är ju stor nu för att sitta i cykelsadeln. Nu ska Emilia sova och jag ska lägga mig i soffan en stund om mysa med min gubbe :)
 
 
U n d e r b a r a v å r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback