1 maj

2013-05-01 22:24:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Välkommen månad maj Visst är det väll helt u n d e r b a r t att vi äntligen är i majmånad, och närmar oss sommaren, så skönt. Idag var jag ledig ifrån jobbet, och det behövdes, jag har varit så trött dom senaste dagarna har gått upp jätte tidigt och lagt mig jätte sent, men idag fick jag sovmorgon fram till 10 och även sova en stund på eftermiddagen, helt underbart skönt var det. Men jag har så fruktansvärt ont i magen har haft det hela dagen och inte får i mig någon mat har ingen lust alls till att äta, magen gör så ont så att jag måste ligga ner hela tiden, jätte jobbigt. Så idag har vi bara varit här hemma och vilat och tagit det lungt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback