Tisdag

2013-03-19 22:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har ä n t l i g e n Lydia varit pigg lite gnäll med pigg, så på torsdag kan äntligen flickorna få återvända till dagis igen, men dom på bvc sa att vi skulle vara hemme extra dagar så att Lydia får vila upp sig ordentligt, så imorgon ska jag få vara hemma för vab igen, sen så hoppas jag att vi slipper dessa sjukdomar på ett bra tag.
 
Idag har vi bara varit här hemma och tagit det lugnt, mormor kom förbi en snabbis och tittade till flickorna. Sen lyxade vi till eftermiddagen med en god middag. Nu på kvällen så har det också bara varit lungt, vi har kollat lite på tvn och gosat, sen efter att jag lagt flickorna så körde jag ett träningspass men det blev bara ett kort för jag har så fruktansvärt ont i huvudet, men lite träning blev det iallafall. Hoppas att ni har haft en fin dag idag :)
 
 
 
Sötnos Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback