Påskdagen

2013-03-31 20:54:51 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Idag hade jag och flickorna planerat en mysig förmiddag ute med lek och picknick, och sen efter det skulle ju jag hem och vårstäda, men hela dagen vände, straxt efter 7 på morgonen så ringer det på dörren det var mamma min som kom och hälsade på hon hade jobbat natt så hon sov en stund här på soffan, sen så åkte jag och flickorna med henne och handlade lite, sen åkte vi även och hälsade på gammelmormor på sjukhuset, så dagen blev inte som planerat, men vi har haft det super mysigt ändå.
 
Nu på kvällen så har jag vårstädat här hemma, mattorna har vädrats och skakats av, soffan är dammsugen det är dammat dammsuget och moppat snart överallt, gud så skönt, jag ä l s k a r att ha det rent, det är därför man inte stökar ner så mycket, men har man två småttingar så är ju det kanske inte det lättaste, hihi. Nu ska jag städa klart det sista :)
 
 
Emilia idag när vi hälsade på hos gammelmormor

Kommentarer
Postat av: Tezzie

sööööt XD

2013-04-01 @ 16:04:33
URL: http://blogg.improveme.se/tezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback