Påskafton

2013-03-30 20:19:52 Allmänt
» Kommentarer(1) «


 
Idag är det påskafton och allt, hoppas att ni har haft det super mysigt och ätit god mat, jag och flickorna har bara varit här hemma och busat runt, alla jobbar och även Mattias jobbar, så det blir inte så mycket påskfirande för oss, men på måndag har mamma och pappa bjudit hem oss till dom så vi får fira lite då istället. Så idag så har vi som sagt bara varit här hemma.
 
Imorgon ska jag nog vårstäda här hemma, vädra alla mattor och så, men på förmiddagen ska jag och flickorna ut och leka någonstans med lite picknick, hoppas på fint väder. Nu är min älskade Mattias hemma ifrån jobbet så vi ska ha lite film-myspys tänkte vi. Ta hand om er allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så söööt!

2013-03-31 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback