Onsdag

2013-03-06 21:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Imorse kom mamma hit för att sova en stund på soffan medans jag jobbar (hon jobbar natt i närheten). Sen när jag kom hem så åkte vi iväg och kollade på bilar, mamma är sugen på en ny, och den som hon har spanat in är super fin, en kia. Sen tog vi oss en snabbis till gränby centrum och handlade lite, sen släppte hon av mig här hemma och åkte vidare på två möten. Skönt med lite egentid med min mamma
 
Flickorna är fortfarande hemma ifrån dagis, men på fredag ska dom nog klara av att gå på dagis igen, lika bra att ha dom hemma tills dom är helt friska, det är ju "vabruari" nu som dom säger, stämmer bra det. Nu på eftermiddagen/kvällen gjorde vi en hemmagjord pizza sen körde jag ett stenhårt träningspass, känner mig super nöjd faktiskt, och imorgon är det torsdag snart helg, tänk så fort denna vecka har gått. Hoppas att ni mår bra och har haft en fin dag i det fina vädret :)
 
 
Får bli två instagram bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback