Onsdag

2013-03-20 21:42:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har jag ju som sagt varit hemma för vab med Lydia, hon är fortfarande lite smått dålig i magen, men det är mycket bättre nu än vad det var för några dagar sedan, så hon får vara hemma med pappa torsdag och fredag och vila upp sig riktigt ordentligt, så det blir inget dagis imorgon som var planerat, men det är ju bättre att hon är hemma tills hon mår helt bra, sen får hon träffa kompisarna igen på måndag :)
 
Så idag har vi bara varit hemma, båda flickorna sov middag idag så då passade jag på att städa ur lägenheten, sen var vi tvugna att åka till affären lite fort så det gjorde vi. Annars så har vi inte gjort så mycket mer. Nu ska jag mixa ihop en god smoothie och bädda ner mig i sängen och kolla lite på tv. Det ska bli skönt att få komma iväg och jobba imorgon, det känns som att jag har varit hemma i en evighet. God natt och ta hand om er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback