Nya tapeter

2013-03-13 20:15:00 Inredning
» Kommentarer(0) «


 
En liten snabb visning på nya tapeterna. En fondvägg med skissade rosor, och sen körde vi helvitt runt resten av rummet. Så nu är det ljust och fräscht där inne, och jag kan inte lämna rummet pga att det har blivit så fint och mysigt, hihi. Så ihelgen ska vi ut och leta inredning, roligaste som finns. Jag har redan valt lampor som vi ska ha, som ska sitta ovanför sängen, och dom vet jag redan nu att dom kommer passa in jätte bra.
 
Som jag har sagt kanske 100 gånger tidigare så har vi ju en hästhage nedanför, och det är ju så himla mysigt så min lantliga romantiska shabby chic stil som jag inreder med passar perfekt in . Åh jag är så nöjd.
 
STORT TACK till svärföräldrarna med hjälpen utav tapetseringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback