Måndag - Onsdag

2013-03-27 15:26:42 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hej på er hoppas att ni mår bra, vi mår toppen bra här hemma, flickorna har äntligen fått återväda till dagis efter alla sjukdomar, så nu hoppas jag att vi får vara friska ett bra tag framöver. Dagarna som har gått under denna vecka så har vi inte gjort något speciellt, flickorna har varit på dagis jag och Mattias har jobbat, så det har varit väldigt lugnt och skönt.
 
Både igår och idag så har jag slutat i en skön tid så att jag har kunnat få äta mellis med mina flickor, så himla mysigt! Nu är det bara en arbetsdag till sen har man långledigt, det ska bli skönt. Mattias jobbar ju hela helgen så jag är själv med flickorna, så vi får se vad vi hittar på, det blir nog en vända ut på landet och mysa lite med mormor och morfar och leka i det fina vädret (om det håller i sig) hoppas verkligen det. Hoppas att ni får en fortsatt fin dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback